Experience the best of Dubai and the picturesque East Coast with our Dubai & East Coast Package! Immerse yourself in the vibrant culture and stunning landscapes as you embark on an unforgettable journey.
Our package includes personalized meet and assists upon arrival, round trip transfers in a deluxe air-conditioned vehicle, guided tours of Dubai's traditional and modern city, comfortable accommodation in well-selected hotels, a transfer between Dubai and Ras Al Khaimah, 5 nights of accommodation in double sharing basis, daily buffet breakfast, and local VAT.
Explore Dubai and the East Coast in your preferred language with audio guides available in English, Spanish, French, German, Italian, Portuguese, Chinese, Japanese, Russian, and Korean.
Don't miss out on this amazing opportunity to discover the captivating blend of culture, adventure, and relaxation. Book your Dubai & East Coast Package now and create memories that will last a lifetime!
• Recepção personalizada na chegada ao Aeroporto.
• Traslados de ida e volta do aeroporto para o hotel em um veículo de luxo com ar-condicionado.
• Tour pela cidade tradicional de Dubai a partir de Dubai - Tour com guias de áudio*.
• Tour pela cidade moderna de Dubai e experiência de passeio de monotrilho - Tour com guias de áudio*.
• Acomodação nos hotéis mencionados ou na mesma categoria de hotel de acordo com os períodos mencionados.
• Traslado entre Dubai e Ras Al Khaimah.
• 5 noites de acomodação em quarto duplo, 3 noites em um resort em Ras Al Khaimah com meia pensão e 2 noites em um hotel em Dubai com café da manhã incluso.
• Café da manhã buffet diário no hotel.
• IVA local incluso.
Observação: * Todos os passeios com guias de áudio estão disponíveis nos seguintes idiomas: inglês, espanhol, francês, alemão, italiano, português, chinês, japonês, russo e coreano.
• Voos
• Excursões opcionais
• Serviço de maleteiro e despesas pessoais
• Taxas de visto, se necessário
• Taxa de turismo do hotel nos Emirados Árabes Unidos a ser paga pelo hóspede na chegada ao hotel - hotéis 3 estrelas, 4 estrelas e 5 estrelas entre US$4 e US$6 por noite.
Complaints and Suggestions
In order to continuously improve our services, we encourage our clients to submit their complaints and/or suggestions in writing. Please note that, under the legislation governing the activity of travel agencies, clients have a period of 30 days after the end of the trip/stay to do so.
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Provedor do Cliente – APAVT
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Tel: 213 553 010 | Fax: 213 145 080
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Comissão arbitral do Turismo de Portugal
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Complaints Book
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Online: Available via the official platform at www.livroreclamacoes.pt, with complaints also reviewed by the competent entities.